Головна » Статті » Методична сторінка |
Цифровий кейс педагога – добірка матеріалів, згрупованих за темами й збережених в одному місці (наприклад, на Google Диску або просто у папці на комп’ютері). СТРУКТУРА ЦИФРОВОГО КЕЙСУ: – презентація; -мультфільми; -тексти – літературні твори, аудіоказки, казки-презентації; -інтерактив – інтерактивні вправи й ігри, сюжетні картини й картинки за темою, добірки тематичних карток й електронні дидактичні посібники; -фізкультхвилинки. ПРЕЗЕНТАЦІЯ
Складові частини презентації: -вправи на включення або проблемні ситуації (питання); -аудит – перевірка наявних знань («Що я знаю і вмію у цьому напрямі?»); -асоціативна карта – аналізування зв’язків і взаємозалежностей між різними компонентами теми; -інформаційний блок – висвітлення інформації, якої бракувало для розв’язання проблемної ситуації; -блок на закріплення – виконання вправ, що передбачають застосування отриманої інформації; -поведінковий блок – формування певних намірів («Тепер я робитиму так!»). Створюючи презентацію, вихователь може додати свої структурні елементи, або ж навпаки – вилучити деякі з них. ДЖЕРЕЛА З ГОТОВИМИ ПРЕЗЕНТАЦІЯМИ: –Презентації для дошкільників; –Виховуємо та навчаємо дошкільників. МУЛЬТФІЛЬМИ
Краще вибрати пізнавальні та сюжетні мультфільми, в основі яких – стандартні ситуації, в які потрапляють діти у повсякденному житті. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКИ Виявивши у дітей перші ознаки перевтоми, необхідно робити перерви та виконувати нескладні фізичні вправи. Такі фізкультхвилинки сприяють поліпшенню функціонування мозку, відновлюють тонус м’язів, зменшують напруження органів зору і слуху та знімають втому.
| |
Переглядів: 844 | Коментарі: 2 | |
Всього коментарів: 0 | |