Кожна дитина у нашому Центрі особлива. Вона, з урахуванням її особливостей, як ніхто інший ,потребує індивідуального підходу,емпатії в більшій мірі, ніж будь -хто інший. І тому напевне педагогічний та медичний персонал Центру опікується дітьми Центру,як своїми рідними.Адже приємно бачити результати роботи з дітьми,їхні перші кроки ,радісні обличчя та щирі усмішки.Напередодні нового навчального року ми отримали ВЕЛИКИЙ НАБІР ДЛЯ РОБОТИ З МОЗОЧКОВОЇ СТИМУЛЯЦІЇ.
Мозочкова стимуляція - це система фізичних вправ,спрямованих на вдосконалення функцій мозочка і базальних гангліїв;структур мозку, які беруть активну участь у формуванні мови і поведінки дитини.
Симптоми мозочкової недостатності:
- дитина насилу може стояти з закритими очима, витягнувши руки вперед,
- дитина погано утримує рівновагу, коли стоїть на одній нозі,
- дитина демонструє погану координацію рухів і багато зайвих рухів,
- у дітей відзначається низький м'язовий тонус, особливо в руках,тремтіння рук.
Програма по стимуляції роботи мозжочка допоможе дітям, у яких:
- затримка психічного та мовного розвитку (ЗПР, ЗПРР);
- порушення або особливості розвитку мови;
- синдром дефіциту уваги і гіперактивності (СДУГ);
- недостатньо сформовані процеси пам'яті і уваги;
- стійкі порушення писемного мовлення;
- порушення поведінки, комунікації та соціалізації;
- проблеми шкільного навчання;
- аутистические риси, ранній дитячий аутизм (РДА), аутизм;
- особливості роботи вестибулярного апарату (заколисування в транспорті);
- порушення координації рухів;
- низька працездатність, підвищена стомлюваність.
Вправи по стимуляцїі мозочка активізують та допомагають прискорити розвиток мови, поліпшують сприйняття дитиною усного та писемного мовлення, покращують:
навички читання, математичні здібності, пам'ять (оперативну і довготривалу), логіку,поліпшують концентрацію уваги, нормалізують поведінку і, як наслідок, вирішуютьпроблеми з успішністю в школі.
Для досягнення стійкого позитивного результату рекомендується проводити
заняття по стимуляції мозочка не менше 3-4 разів на тиждень по 30 хвилин. Проведення занять по стимуляції мозочка безпосередньо перед проведенням різного роду корекційних занять (логопедичної, психологическої корекції і т.п.) значно посилює ефективність останніх.
|