Тренажер рекомендовано для застосування в цілях реабілітації для дітей з органічними порушеннями мозку, зокрема легкою та помірною олігофренією, синдромом Дауна та деменцією. Перш ніж розпочати застосування тренажеру варто проконсультуватися з дефектологом та неврологом. Оскільки різні форми та ступені органічного ураження мають різні компенсаторні можливості - програми занять на тренажері повинні складатися індивідуально і бути узгоджені з лікарем, практичним психологом таЄЄЄЄЄВчителем-реабілітолоом, дефектологом.
Тренажер можна застосовувати в корекційному процесі для дітей, які мають розлади аутичного спектру. Основним критерієм для рекомендації даного тренажеру є ступінь чутливості дитини, а саме гіпочутливість.
Устаткування застосовується під час процесу корекції затримки психічного розвитку.
Під спектр застосування обладнання потрапляють порушення слуху та мовлення.
Тренажер може бути застосовано у процесі лікувальної фізкультури. Зокрема, це буде актуально при синдромі дефіциту уваги та гіперактивності та мінімальній мозковій дисфункції.
Застосовувати обладнання можна і для дітей з нормативними показниками розвитку, як спосіб урізноманітнення занять фізкультурою.
Обіймально-стискаюча машина Сквізер є унікальним обладнанням, яке дозволяє розвивати не тільки фізичні, а і психологічні можливості дитини. Тренажер складається з основи, на якій розташовано дві пари валиків. Валики м’які та пружні. Мають яскраві кольори та гладку поверхню. Завдяки цьому слідкувати за чистотою обладнання дуже легко. Усі валики крутяться, це дозволяє дитині поринути у цей простір та відчути масажні рухи, які нагадують обійми. Валики підлаштовуються під форму тіла дитини при цьому створюючи комфортне напруження, якого не вистачає гіпочутливим дітям. Застосовувати обладнання можна, як компонент реабілітації, або як частину лікувальної фізкультури. При цьому використання тренажера не обмежується спортивними заходами. Використання даного обладнання позитивно впливає на результативність корекційного процесу та допомагає практичному психологу у роботі з дітьми, які мають зміщені пороги чутливості та потребують постійної розрядки.
|