Вчитель з трудового навчання Олена Кулиба.
Корекцїйна спрямованість навчально-практичної роботи та
індивідуальний підхід, є принципами спеціальної дидактики і засобом корекції у процесі навчання та практичного виконання робіт з трудової діяльності «Швейна справа». Професійна орієнтація для дітей з особливими потребами у Центрі спрямована на забезпечення їхньої підготовки до самостійного виконання різних видів робіт зі швейної справи в умовах виробництва та у власному побуті.
Метою корекційного спрямування навчально-практичної
роботи на уроках швейної справи є: підготовка дітей з особливими освітніми потребами до майбутньої трудової діяльності за професією «швачка»; навчання школярів самостійному виконанню різних видів робіт зі швейної справи; різним прийомам праці (технології обробки та з‟єднання деталей швейних виробів ручним і машинним способами тощо); виховування необхідних якостей особистості (відповідальність, сумлінність, бережливість та ін.); розвиток загальнотрудових умінь (орієнтування у способі виконання практичного завдання, планування
послідовності дій та здійснення самоконтролю тощо).
Спочатку ми боялися голку в руки брати,а наразі....
|