У Центрі для дітей з особливими освітніми потребами у Центрі одним з найважливіших засобів корекції, соціалізації і розвитку дитини є трудове навчання.
Трудове виховання поділяється на два взаємопов’язаних етапи (перший – самообслуговування й заняття з ручної праці; другий – професійно-трудове навчання та суспільно-корисна праця).
Вчитель з трудового навчання Анастасія Горбатюк під час проведення занять використовує різні форми,прийоми та методи роботи. Особливо подобається дівчаткам старшого віку заняття з швейної справи.
Нещодавно під час вивчення теми «Прихватка» вони закріпили свої знання з математики (форма – квадрат ), зробили порівняльний аналіз різних за розміром, кольором та призначенням прихватки, звернулися до народознавства та історії виникнення прихватки. У процесі дівчатка дізналися багато цікавого про тканини (ситець, батист та сатин).
|