Головна » Статті » Методична сторінка

М. Монтессорі


Парування картинок



Вік дитини : 2, 3 роки.

Мета:  Вміння парувати предмет із картинкою.

Опис  матеріалупари картинок, які мають певне відношення одна до

одної (фрукти, квіти, художні репродукції, музичні інструменти, птахи

тощо ).

ПРЕЗЕНТАЦІЯ:

Запросити дитину, приготувати їй килимок;

Принести разом із дитиною матеріал на килимок на підлозі;

 Взяти картинки і розмістити на килимку у випадковому порядку;

 Вибрати картинки і розмістити у верхньому лівому куті килимка;

Вибрати другу картинку , піднести її до першої для порівняння:

« Вони подібні?».  Якщо картинки утворюють пару, розмістити одну біля одної. Якщо картинки не утворюють пару, розмістити другу картинку нижчепершої , щоб утворити колону.

Продовжити парування картинок, порівнюючи їх зверху донизу доти, доки не буде утворена пара.

Після того як пара підібрана, запросити дитину самостійно підібрати пари до картинок, що залишилися.

Коли парування закінчено, дозволити дитині повернути карточки  в коробочку і поставити все на полицю.

Точки  інтересу:  парування картинок.

Додаткові вправи:  усний опис картинок.



ПЕРЕСИПАННЯ ЛОЖКОЮ


Вік:  2 роки.

Матеріал: дві мисочки, одна з них, що розташована ліворуч, заповнена матеріалом для пересипання (далі зерна ), ложка, таця.

Мета :  концентрація  уваги, координація руху, самостійність, вміння володіти ложкою та навчитися пересипати ложкою.

ПРЕЗЕНТАЦІЯ:

Запросіть дитину до роботи.

 Обома руками принесіть тацю і поставте її на стіл, сядьте.

Недомінуючою рукою візьміть ложку, скажіть її назву і покажіть, як правильно її тримати : ложка лежить на середньому пальці, а вказівний і великий тримають її з обох боків.

Притримуючи мисочку лівою рукою до себе наберіть у ложку трохи зерна  ( чітко  підкреслюючи роботу кисті рук).

Пересипайте зерна з лівої мисочки  у праву, обережно переносячи ложку до центра  порожньої миски і нахиляючи ложку так, щоб зерна висипалися у центрі. Цієї мисочки (знову за рахунок повороту кисті).Не перевертаючи назад руку в горизонтальне положення, перенесіть ложку назад (до лівої миски).                         Продовжуйте вправу доти, доки не пересиплете всі зерна.

- Наприкінці вправи, коли залишається невелика кількість зерен, лівою рукою нахиліть миску, щоб було зручніше вибрати зерна, що залишились.

Виконайте вправу у зворотному напрямку, щоб порожньою виявилася права мисочка.

Виконайте контроль помилки.

Поставте спочатку ліву, потім праву мисочки над тацею і уважно розгляньте тацю: чи немає там просипаних зерен? Скажіть дитині : «Дивись, жодної  зернини не просипалось. Таця чиста». Якщо є просипані зерна, зберіть їх по одному,використовуючи рух «захват щипцями». Покладіть на тацю. Поверніть матеріал на місце.

Точки інтересу: вкладання ложки у домінуючу руку. Звук, коли матеріал пересипається. Процес накопичення матеріалу в мисочці, в яку насипають.

Контроль помилки:  розсипаний  сипучий матеріал.

Додаткові вправи:

·  Різні види сипучого матеріалу: горох, квасоля, зерна кукурудзи, макаронні вироби, насіння, підфарбований рис.

·        Пересипання за допомогою ложок різного розміру.

·        Пересипання у дві і більше мисок.

·        Пересипання у миску, а потім пересипання з неї у глечик.

·      Пересипання певної кількості сипучого матеріалу за допомогою мірної ложки.

Галах Т.В.



Категорія: Методична сторінка | Додав: Admin (26.11.2013)
Переглядів: 436 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: