| Головна » Статті » Методична сторінка |
Парування картинок ![]() Вік дитини : 2, 3 роки. Мета: Вміння парувати предмет із картинкою. Опис матеріалу : пари картинок,
які мають певне відношення одна до одної (фрукти,
квіти, художні репродукції, музичні інструменти, птахи тощо ). ПРЕЗЕНТАЦІЯ: - Запросити
дитину, приготувати їй килимок; - Принести
разом із дитиною матеріал на килимок на підлозі; - Взяти
картинки і розмістити на килимку у випадковому порядку; - Вибрати
картинки і розмістити у верхньому лівому куті килимка; - Вибрати
другу картинку , піднести її до першої для порівняння: « Вони
подібні?». Якщо картинки утворюють пару,
розмістити одну біля одної. Якщо картинки не утворюють пару, розмістити другу
картинку нижчепершої , щоб утворити колону. - Продовжити парування картинок, порівнюючи їх зверху донизу доти, доки не буде утворена пара. - Після
того як пара підібрана, запросити дитину самостійно підібрати пари до картинок,
що залишилися. - Коли
парування закінчено, дозволити дитині повернути карточки в коробочку і поставити все на полицю. Точки інтересу: парування
картинок.
Додаткові вправи: усний опис
картинок. ПЕРЕСИПАННЯ ЛОЖКОЮ
Вік: 2 роки. Матеріал: дві мисочки, одна з них, що розташована ліворуч, заповнена матеріалом для пересипання (далі зерна ), ложка, таця. Мета : концентрація уваги, координація руху, самостійність,
вміння володіти ложкою та навчитися пересипати ложкою. ПРЕЗЕНТАЦІЯ: - Запросіть дитину до роботи. - Обома руками принесіть тацю і поставте її на стіл,
сядьте. - Недомінуючою рукою візьміть ложку, скажіть її назву і
покажіть, як правильно її тримати : ложка лежить на середньому пальці, а
вказівний і великий тримають її з обох боків. - Притримуючи мисочку лівою рукою до себе наберіть у ложку
трохи зерна ( чітко підкреслюючи роботу кисті рук). - Пересипайте зерна з лівої мисочки у праву, обережно переносячи ложку до центра порожньої миски і нахиляючи ложку так, щоб зерна висипалися у центрі. Цієї мисочки (знову за рахунок повороту кисті).Не перевертаючи назад руку в горизонтальне положення, перенесіть ложку назад (до лівої миски). - Продовжуйте вправу доти, доки не пересиплете всі зерна. - Наприкінці вправи, коли залишається невелика кількість
зерен, лівою рукою нахиліть миску, щоб було зручніше вибрати зерна, що
залишились. - Виконайте вправу у зворотному напрямку, щоб порожньою
виявилася права мисочка. - Виконайте контроль помилки. Поставте спочатку ліву, потім праву мисочки над тацею і уважно розгляньте тацю: чи немає там просипаних зерен? Скажіть дитині : «Дивись, жодної зернини не просипалось. Таця чиста». Якщо є просипані зерна, зберіть їх по одному,використовуючи рух «захват щипцями». Покладіть на тацю. Поверніть матеріал на місце. Точки інтересу: вкладання ложки у домінуючу руку. Звук, коли матеріал пересипається.
Процес накопичення матеріалу в мисочці, в яку насипають. Контроль помилки: розсипаний сипучий матеріал. Додаткові вправи: · Різні
види сипучого матеріалу: горох, квасоля, зерна кукурудзи, макаронні вироби,
насіння, підфарбований рис. ·
Пересипання
за допомогою ложок різного розміру. ·
Пересипання
у дві і більше мисок. ·
Пересипання
у миску, а потім пересипання з неї у глечик. · Пересипання
певної кількості сипучого матеріалу за допомогою мірної ложки.
Галах Т.В. | |
| Переглядів: 436 | |
| Всього коментарів: 0 | |

