| Головна » Статті » Методична сторінка |
Тема: «Будинки для собачок». Мета: працювати над індивідуальними цілями дітей
згідно ІСП; познайомити дітей із домашньою твариною – собакою та з її поведінковими характеристиками; активізувати дотримання дітьми правил
безпечної поведінки із собакою; вправляти вихованців у розрізненні предметів,
враховуючи їхній розмір і колір; закріпити рахунок; розвивати вміння виконувати
завдання за зразком та інструкцією; коригувати мислення, сприймання та довільну
увагу; виховувати любов та бажання піклуватися про тварин. Обладнання: будиночки із картону –
червоний, зелений, жовтий (великі та маленькі), відповідна до будиночків
кількість собак із картону (великі та маленькі), іграшковий собака, вірш С.
Вишневський «Різні характери», хлопчик, бабуся та домашні тварини з настільного
театру, фланелеграф.
Хід
заняття. Підготовчий етап. Вихователь: Діти, відгадайте,будь
ласка, загадку: Гавкає, кусає, У дім не пускає. (Собака) Вихователь
приносить дітям у кошичку накриту ковдрою іграшкову собаку і зачитує вірш: Приніс сьогодні татко Маленьке
цуценятко. Воно із нами грається І зовсім не кусається. На молочка, маленьке, (вихователь
дає «молоко» у тарілці) Та підростай швиденько. Діти погладжують цуценя і дають для нього « молоко». Основний етап. Вихователь: Собаки
- домашні тварини. Вони стережуть будинки своїх господарів, їхнє майно. Люди
утримують собак у селах і у містах. У селі собака живе в буді. Вам, діти, потрібно знати, що до незнайомих
собак підходити не можна, тому що вони можуть вас налякати або вкусити. Подивіться
уважно,будь ласка,на собаку і назвіть його частини тіла ,як він себе поводить,що
їсть… ( Діти називають частини тіла собаки і характеризують
його поведінку.) Вихователь: Погляньте, пес вертить хвостом, що це може
означати? Читання уривка із вірша С. Вишневського «Різні
характери». Пес хвостом невтомно меле. Це тому, що він веселий. За штани мене ще зрання Тягне в ліс на полювання. Вихователь: Отже, коли хвостом собака крутить – це
означає, що він веселий. Коли хвіст
собака піджав - він не хоче з
вами гратися. Наш собачка сильно крутить хвостиком, напевне, він хоче виконати
разом із вами фізкультхвилинку. Ми
тупаємо ногами — Туп,
туп, туп. Ми
плескаємо в долоні — Плесь,
плесь, плесь. Ми
руки підіймаємо — Так,
так, так. Ми
руки опускаємо — Так,
так, так. Ще
ними поплескаємо — Плесь,
плесь, плесь і На
місце всі сідаємо. Вихователь: Цуценя хоче розповісти нам одну пригоду,
яка сталася на сільському подвір’ї.
Діти, ми з Вами можемо потрапити на подвір’я у село. Потрібно доторкнутися до
нашого песика і сказати такі слова: « Казку будем слухати, в село нам треба вирушати!» На одному подвір’ї жила бабуся Галина. Бабуся дуже любила
домашніх тварин. У неї жили корова, свиня, качка, півень, кіт. А особливо
бабуся Галина любила собак. Для кожної із них вона прив’язала кольоровий бантик(називання кольорів разом із дітьми).
Три собаки були великі, а три малі(перераховування
собак разом із дітьми). Великі собаки жили у великих будах, а маленькі
собаки в маленьких будах(визначення
розмірів буд і собак разом із дітьми). Але одного разу, коли бабуся Галина
була на городі, прибіг хлопчик Степанко-Неслухнянко і зробив безлад на
подвір’ї, попереставляв буди і втік. Бабуся Галина прийшла і сплеснувши
руками запитала: Що це сталося, хто це накоїв? Діти, можливо,Ви
бачили, хто це міг зробити? Вихователь
спонукає дітей, щоб вони дали відповідь для бабусі. Бабуся: Куди побіг той хлопчик? Потрібно його
повернути і пояснити, що так робити не можна. Діти знаходять хлопчика і
пояснюють, що так робити не можна. Бабуся пропонує йому все прибрати,
але Степанко не знає, як це зробити. Вихователь: Я бачу, діти, що в цій пригоді необхідна
наша допомога.
Допоможемо? Практична діяльність
дітей. Молодші діти: а)потрібно із двох однакових за кольором і різних за розміром буд
підібрати відповідного розміру собак; підібрати собак із відповідним кольором
бантика. Старші діти: розміщують собак різного
розміру з різнокольоровими бантиками до відповідних буд. Виконується рахунок
буд і собак. Заключний етап. Вихователь: Степанку, ти зрозумів, як потрібно було все
розкласти на свої місця? Степанко: Так, я все зрозумів. Дякую вам, діти, що Ви
все пояснили. Я більше не буду робити безладу на подвір’ї у бабусі, а
приходитиму допомагати їй у господарстві. Бабуся дякує дітям за
допомогу. Вихователь: Малята, нам потрібно повернутися до нашої
групи. Доторкнемося до нашого песика і скажемо слова: «Казку ми послухали, у
групу треба вирушити!» Вихователь: Дякуємо, песику, за цікаву казку. Ми змогли
допомогти собачкам знайти свої буди. Прощання з песиком.
Шпак Зоя Григорівна, вихователь Центру.
| |
| Переглядів: 700 | |
| Всього коментарів: 0 | |


