Головна » Статті » Батьківська сторінка

Моторна алалія у дітей.

*Не чекайте швидких результатів. Налаштуйтеся на тривалу програму комплексного впливу — медичного, логопедичного, психолого-педагогічного.

*Розвивайте РОЗУМІННЯ мовлення. Допомагайте дитині співвідносити слова з предметами та картинками, задавайте прості питання. Вибирайте казки з циклічним сюжетом, в яких кілька разів повторюється схожа ситуація, наприклад, «Ріпка».

*Заохочуйте БАЖАННЯ спілкуватися. Створюйте ситуації, що викликають потребу в мовленні. Будьте наполегливі,

*не намагайтеся передбачати і виконувати

*усі бажання дитини, не давши їй можливості спробувати щось сказати.

*Налаштуйтеся на спільну роботу з логопедом.

*Не покладайте всю відповідальність за результати тільки на нього. Пам’ятайте, дуже багато залежить

і від ваших зусиль, адже ви перебуваєте із дитиною більшість часу і маєте всі можливості для постійної, ненав’язливої корекції під час повсякденного життя. Прислухайтеся до рекомендацій, вивчайте літературу, займайтеся з дитиною самостійно.

*Створіть позитивний емоційний настрій. Радійте разом з малюком навіть самим маленьким перемогам. Не скупіться на добрі слова і похвалу. Розповідайте про досягнення дитини в присутності інших членів сім’ї.

*Уникайте перевантажень враженнями. Вони важливі для розвитку дитини, але зловживати ними не варто. Часті відвідування цирку, кіно, галасливих свят створюють в голові дитини плутанину і перезбудження. Намагайтеся створювати атмосферу тиші і спокою.

*Приділяйте увагу артикуляційній моториці. Виконуйте вправи вдома в ігровій формі. Наприклад, під час вмивання вчіть дитину полоскати рот водою з зімкнутими губами або перевіряти язичком, чи чисто вичищені зуби.

*Розвивайте дрібну моторику рук.

*Обмежте перегляд телевізора. Працюючи, як фон, він сильно гальмує розвиток мовлення— дитина з алалією не в силах зрозуміти неперервний мовний потік, і просто перестає намагатися вичленяти з нього окремі слова, привчається сприймати мовлення як неясний гул.

*Використовуйте емоційні рухливі ігри. Вони корисні тим, що в них мова поєднується з радістю і діями. Вигуки «Лови м’яч!», «Біжи!», «Стій!» повинні супроводжуватися приємними емоціями.

*Розвивайте слухову увагу, вміння розрізняти звуки і шуми. У цьому допоможе використання звукових коробочок. Вони повинні бути однакового кольору і форми (наприклад, коробочки з кіндер-сюрпризів). Наповнювачем для коробочок служать монети, сірники, гудзики, квасоля, горох, скріпки. Можна шукати однакові за звучанням, намагатися вгадати, що всередині.

*Займайтеся щодня. Заняття матимуть позитивний вплив на мовлення дитини, якщо будуть носити систематичний і спрямований характер.

Категорія: Батьківська сторінка | Додав: Admin (23.02.2018)
Переглядів: 190 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: